Ostuda náboru: Nedokážeme měřit kvalitu

Každá funkce v rámci firmy nějakým způsobem měří kvalitu svých produktů či služeb. Výjimkou zůstává pouze HR a především nábor. Je přitom velice neprofesionální předpokládat, že poskytujeme kvalitní výstupy, když to nijak neměříme. To, co neměříme, navíc nedokážeme zlepšovat. Tomuto tématu se věnuje John Sullivan ve svém dalším článku na serveru ERE.net. Kvalitu náboru je podle něho třeba měřit ze tří základních důvodů. 1. Zlepšování výkonnosti nově přijatých zaměstnanců jasně ukáže vliv…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace