Personální politika je pro podnik klíčová

Vytisknout

Strategické plánování v rámci jednotlivých firem zahrnuje pojmy jako cíle, poslání, mety, komercializace výrobků a realizace marketingového plánu. Zkrátka vše, co umožní firmě uspět na trhu a stále se zlepšovat. Lví podíl na strategickém plánování má však také personalistika a lidské zdroje.Zejména tři dílčí otázky z oblasti lidských zdrojů musí být zodpovězeny, aby byl vůbec umožněn vývoj celkového strategického plánu. První z nich jsou vnější příležitosti a ohrožení, je tedy třeba vyřešit…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace