Pracovní atmosféra je klíčem k zákazníkům

Vytisknout

S objevujícími se pozitivními signály o vývoji ekonomiky nastává doba, kdy je třeba začít opět uvažovat o růstu. Efektivní cesta k odlišení od konkurence vede skrz poskytování výjimečných zákaznických služeb. K tomu je však zapotřebí vytvářet také výjimečná pracoviště - atmosféru, v níž se zaměstnanci budou cítit respektovaní, hodnotní a uvidí možnosti profesionálního rozvoje. - Buďte dostupní. Manažeři by měli být viditelní a dostupní svým lidem. Choďte na pracoviště a naslouchejte. Nejvyšší…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace