Případová studie: Rozvoj zaměstnavatelské značky společnosti SAP

Vytisknout

Německá společnost SAP patří k předním světovým dodavatelům podnikového softwaru. I když se pohybuje téměř výhradně na B2B trhu, soupeří o talenty s dalšími technologickými giganty, jako je Apple, Google nebo Facebook. Především za účelem lepšího oslovení mladé generace pracovníků se proto rozhodla zmodernizovat svou strategii budování zaměstnavatelské značky. Nová strategie běží již rok a půl. Pod vedením viceprezidenta pro zaměstnavatelskou značku Matthewa Jefferyho se SAPu podařilo rozšířit…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace