HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Přispět na charitu ano, ale...

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

Vánoce jsou dobou, kdy firmy přispívají na charitativní účely. Dobrý úmysl se však může minout účinkem, nechají-li se podvést falešnými charitativními organizacemi, nemluvě o ztrátě peněz. Článek radí, jak postupovat, než se rozhodnete přispět na dobrou věc.

- Uvědomte si, že slova typu „veteráni" v názvech organizací sama o sobě negarantují, že se vaše peníze skutečně dostanou k potřebným.

- Charitativní organizaci si předem prověřte. Podvodné organizace mohou používat podobné názvy, razítka nebo loga jako ty respektované a legitimní.

- Podporujte charity s dohledatelnou historií. Organizace, které se objeví přes noc, mohou stejně rychle zmizet.

- Máte-li pochybnosti o tom, zda jste přispěli organizaci, která se na vás obrací, zkontrolujte své účty. Nepodléhejte tlaku.

- Ověřte si registraci organizace u státních orgánů.

- Snažte se nedávat finanční dary v hotovosti. Požadujte doklad o výši vašeho příspěvku.

- Pamatujte si, že zástupce firmy, který věnuje peníze podvodné charitě, není jedinou obětí. Oběťmi se stávají také lidé, jimž jste skutečně chtěli přispět.

-kk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Štítky: Firemní kultura

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace