Řízení vztahů: hledání strategického významu

Případové studie prokázaly, že klíčem k vytvoření pozitivních vztahů se zaměstnanci je časté získávání údajů, jejich správná interpretace a přiměřená reakce na zjištěné skutečnosti. Když se firma zeptá zákazníků, co si myslí o určitém produktu nebo službě, ale tento produkt nebo službu nevylepší, riskuje kvalitu vztahu se z&…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace