Síla obyčejných praktik

Vytisknout

Zdánlivě běžné věci, které manažeři dělají, mohou mít zásadní vliv na zaměstnance. Říká to alespoň profesorka Teresa Amabileová z Harvard Business School. V rozhovoru pro časopis Working Knowledge popisuje svůj výzkum kreativity na pracovištích prostřednictvím toho, jak vnitřní světy zaměstnanců ovlivňují jejich produktivitu a jak mohou manažeři poté podporovat jejich výkony.- Emoce, motivace a individuální vnímání práce se promítají do každodenní pracovní zkušenosti zaměstnanců a ovlivňují…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace