Složitá doba si žádá komunikaci

Komunikace se zaměstnanci v obtížných dobách, jako je ta současná, přináší specifické výzvy. Zejména je třeba nepřestat komunikovat. Zaměstnanci potřebují znát co nejvíce informací.

  • Jaký je současný stav firmy?

  • Kde stojí zaměstnanci ve světle firemních plánů?

  • Jak ekonomická krize ovlivňuje obchodní aktivity firmy a odvětví, v němž působí?

Zaměstnavatelé mají celou řadu možností, jak udržovat komunikaci se zaměstnanci tak, aby probíhala stabilně a dostatečně často:

  • Vytvořte dokument s často kladenými otázkami.

  • Pořádejte pravidelné informační schůzky.

  • Ujistěte se, že předáváte konzistentní sdělení.

  • Ujistěte se, že umíte správně načasovat jednotlivá sdělení a představitelé vaší firmy je předávají je ve stejnou dobu.

-kk-

Zdroj: HR Tools - americký portál pro manažery lidských zdrojů
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace