Studie: Těžké časy náboru přes sociální sítě

Vytisknout

Universum, společnost zaměřená na budování značky zaměstnavatele, vydala začátkem letošního roku čtyřdílnou studií 2020 Outlook: The Future of Employer Branding. Průzkum získal odpovědi od více než 2000 respondentů z řad HR profesionálů i generálních ředitelů firem po celém světě s cílem zmapovat současnou situaci budování zaměstnavatelské značky a odhadnout vývoj pro příštích pět let. Server Recruiter.com přinesl výstupy dílčí studie nazvané The Social Employer: Using Social Media for Talent…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace