HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Udělejte si pořádek na stole

Připadáte si na konci dne, jako byste byli pohřbeni pod vrstvami papírů? Řada lidí se rozhlédne po své kanceláři a papíry vidí nejen na stole, ale i na počítači, na monitoru nebo na zemi. Článek přináší pět nápadů, jak si s tím poradit.

- Začněte s plánem. Rozčleňte papíry na svém stole podle toho, které budete potřebovat po ruce a které stačí archivovat jinde. Každé z kategorií najděte vhodné místo. Seznam složek si pak uložte do počítače a odolejte pokušení tisknout si jej na papír.

- Nejprve zásuvky, pak stůl. Nikdy nemůže vyklidit svůj stůl, pokud nemáte připravené místo ve skříňce se zásuvkami. Projděte staré složky v zásuvkách a zbavte se nepotřebných.

- Rozděl a panuj. Nesnažte se vyklidit celou kancelář za jeden den. Úspěch při organizování kanceláře spočívá v rozdělení celého procesu na postupné kroky.

- Pravidelně archivujte papíry. Nenechávejte papíry na stole dlouhé dny. Navykněte si zakládat je co nejdříve to bude možné. Posledních 15 minut pracovního dne využijte k úklidu stolu na další ráno.

- Nakupte věci, které vám pomohou udělat místo. Jde například o zásobníky na tužky, stojánky na mobilní telefony, posuvné skříňky se zásuvkami či odpadkové koše. Mějte je po ruce a pravidelně je používejte.

-kk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace