Udržte si kreativní kulturu

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Vytisknout

Spolu s tím, jak firmy rostou, je důležité zachovat si kreativitu, neustrnout a nebránit se změnám. Článek proto shrnuje několik doporučení, jak udržet firmu otevřenou novým možnostem a změnám, zejména ve složitém obchodním prostředí.

- Podporujte neformální setkávání a hovory, v nichž lze kdykoli a kdekoli sdílet myšlenky. Nápady s největším potenciálem se často neobjevují na formálních poradách, ale vznikají díky interakcím s kolegy či klienty a prostřednictvím pracovních i mimopracovních zkušeností.

- Uznávejte pokusy, i když selžou. Jak se již přesvědčilo mnoho kreativních podniků, právě myšlenky, které neuspějí, umožňují rychlejší úspěch. Učte se ze svých chyb, revidujte své nápady a objevujte nové cesty prostřednictvím selhání.

- Nedržte se striktně tradic. Podporujte zaměstnance v tom, aby se ptali, proč se něco dělá stále stejným způsobem a zda je možné najít jiné přístupy.

- Přizvěte lidi, kteří nejsou z vaší organizace, např. dodavatele, klienty a obchodní skupiny, aby navštívili vaši firmu. Také vy navštěvujte jiné firmy. Inspirujte se tím, co uvidíte nebo budete považovat za zajímavé, i když půjde o zcela jiné odvětví.

-kk-

 

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Štítky: Firemní kultura

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace