Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude totiž nejen telefonovat, ale i například rozesílat elektronickou poštu. Článek na příkladech dvou e-mailů pro zákazníka demonstruje, jak nevhodně se může pracovník zákaznického střediska projevit. Aby mohli písemně komunikovat se zákazníky, potřebují pracovníci zákaznických středisek obecný trénink i individuální mechanické…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace