HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Umí vaše HR správně komunikovat?

Lidské zdroje nejsou jen plánovači večírků pro zaměstnance, ale především strategičtí obchodní partneři. Jako takoví musejí být také výbornými komunikátory. Pokud se chcete ujistit, že vaše oddělení HR disponuje výbornými komunikačními dovednostmi, odpovězte si na následující otázky:

- Poskytuje vůdcovskou podporu?

- Jsou pro ně zaměstnanci vysokou prioritou?

- Dokáže formulovat svá sdělení důstojně a s respektem?

- Dokazuje svou připravenost tím, že jde se současnými trendy ve svém oboru?

- Vítá a vyžaduje zpětnou vazbu?

- Pomáhá se vzděláváním a vysvětluje nutnost provádění konkrétních opatření?

- Zdržuje se používání příliš technického jazyka?

-kk-

Zdroj: HR Tools - americký portál pro manažery lidských zdrojů
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace