V horších časech myslete na lidi

Chtějí-li firmy přežít špatné období a prosperovat v dlouhodobém horizontu, je pro ně stěžejní rozvíjet strategie řízení lidí. Vůdcové a manažeři bez zájmu o to, jak v době útlumu zacházet s lidmi, připravují své firmy o loajalitu a motivaci zaměstnanců, s čímž jde ruku v ruce i ztráta důvěry. Jak tomu předejít?- Buďte viditelní. Choďte na pracovi&…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace