V krizi je nejdůležitější komunikace

Jestliže si firma chce vobtížných časech zachovat morálku zaměstnanců, měla by udržovat jejich informovanost. Vyplývá to znedávného výzkumu společnosti Accountemps, kterého se zúčastnilo 150 vyšších manažerů ztisícovky největších amerických firem. Téměř polovina respondentů se domnívá, že nejlepší lék na nízkou morálku je zdokonalení celofiremní komunikace. Pouze 13 procent vidí větší sílu ve finančních pobídkách. 33 procent respondentů uvádí, že nejvíce negativní vliv na morálku zaměstnanců má…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace