Váš zaměstnanec, váš zákazník

Všichni víme, jak důležité je starat se o zákazníky. Součástí péče o zákazníky je však i stejný přístup kinterním zákazníkům, tj. zaměstnancům. Jak byste mohli očekávat dobré zákaznické služby od zaměstnanců, kterým se téhož nedostává od managementu?Článek shrnuje několik rad, jak se ujistit o poskytování dostatečné podpory zaměstnancům.- Vytvořte si nový způsob uvažování a začněte brát zaměstnance jako zákazníky. Tento posun vám umožní pochopit, jak důležití jsou zaměstnanci pro váš úspěch a…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace