HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Vyšší produktivita práce? Ale ano, jde to!

Známe to asi všichni. Přijdeme ráno do práce, kde na nás čeká důležitý projekt, ale místo něj řešíme raději osobní telefonáty, rozesíláme e-maily s vtipy nebo si prohlížíme sportovní výsledky. Produktivita práce bývá ráno velmi nízká a na konci pracovního dne nám připadá, že jsme prakticky nic neudělali. Tento problém je však řešitelný – stačí odolat „zabijákům produktivity“. Článek nabízí několik tipů, jak na to.
* Stanovte si priority. Pokud nevíte, co máte považovat za prioritní, pohovořte si o tom se svým nadřízeným.
* Vytvořte si seznam všeho, co máte v práci stihnout. Budete si tak snáze pamatovat, co jste případně nestihli a nebudete se stresovat tím, co máte dělat jako další krok.
* Zorganizujte si svůj pracovní stůl. Často ztrácíme pracovní čas tím, že něco zbytečně hledáme.
* Identifikujte své slabé stránky. Jestliže víte, že se vám lépe pracuje až odpoledne, odložte si nejdůležitější a nejnáročnější projekty až na tuto dobu.
* Zjistěte, jak s vámi lidé nejraději komunikují. Jestliže váš nadřízený preferuje e-mail, neztrácejte čas tím, že se budete snažit s ním mluvit osobně nebo telefonicky.
Zdroj: HR-Server.cz - český portál věnovaný personalistice a managementu
Štítky: Pracovní doba
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace