Zbytečné chyby zaměstnaneckých průzkumů

Vytisknout

Jedním z typických úkolů HR ve firmě je pravidelné provádění průzkumů, které se zaměřují na zjišťování zpětné vazby ohledně spokojenosti zaměstnanců s jejich prací a kariérou ve firmě či mírou jejich angažovanosti. Jak ale zajistit, aby tyto výzkumy opravdu fungovaly a pomáhaly firmě sbírat informace, které přispějí ke zlepšení jejích ekonomických výsledků? Server TLNT.com radí vyvarovat se následujících chyb. 1. Nespamujte zaměstnance Není třeba, aby vám odpověděli skutečně všichni…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace