Co nezměříš, nenapravíš

Vytisknout

Rozvoj zaměstnanců se nejlépe definuje a sleduje tehdy, pokud se soustřeďuje na projev specifického, pozorovatelného chování. Chování je v podstatě to, co kouč a jeho klient oba vidí a mohou vzájemně hodnotit. Zaměření na chování pomáhá oběma stranám oddělit osobnost od zpětné vazby. Je možné označit určité chování za vhodné a jiné za nežádoucí. Zaměření na chování proto pomáhá vyvarovat se i ztrát produktivity.

Soustředění na měřitelné projevy chování zaměstnanců zajistí procesu jejich rozvoje jasná očekávání. Jakmile se očekávání přesně definují, bude na základě chování možné odhalit konkrétní mezery ve výkonnosti a ukázat jasnou cestu ke zlepšení.

-kk-

**Datum vydání:** VI/2004
Zdroj: Workindex.com - rozcestník k řešením v oboru lidských zdrojů, nové informace pro personalisty
Zobrazit přehled článků ze zdroje Workindex.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace