CSR - stokrát stejně, nebo jinak?

Nelhat, nekrást, třídit odpad a podporovat místní útulek pro psy? CSR (Corporate Social Responsibility) nebo chcete-li společenská odpovědnost firem je relativně nový fenomén. Přesto anebo možná právě proto budí celou řadu emocí. Ať už ji chápete jako reakci západního světa na rozevírající se nůžky příjmové nerovnosti a hodnotovou krizi kapitalismu, přirozený důsledek vzrůstajícího zájmu o ekologii a životní prostředí, snahu o napravení demokratického deficitu anebo pouze další výmysl…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace