Dobré rozehrání, základ úspěchu

Správné zavedení nových produktů a výrobků je klíčové pro úspěch firmy na poli byznysu. Můžeme jej rozdělit na dvě části. První je interní zavádění, které se soustředí na práci s výrobkem uvnitř společnosti a sleduje jeho cestu až k prodejcům. Druhým je externí zavedení, které uvádí výrobek k zákazníkovi. Jaká jsou pravidla pro úspěšné zavedení nových produktů ?Výuka práce s produktem by se měla soustředit na ta oddělení, která jsou blíže kontaktu se zákazníkem. Jako nejvýhodnější druh výuky se…


Zdroj: Chief Learning Officer - americký časopis a server pro manažery vzdělávání


Chcete si přečíst celý článek?
Staňte se součástí komunity předplatitelů HR News již za 58 Kč měsíčně

Pro firmy od 1490 Kč ročně bez DPH
Používáte HR News ke své práci? Zajistěte si firemní předplatné za 1490 Kč ročně, které je navíc zvýhodněno při větším počtu předplatitelů z jedné firmy - například pro Vaše HR oddělení. Více zde.

Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH
Chcete si zajistit předplatné jako soukromá osoba či OSVČ? Využijte předplatné SOLO BONUS za 690 Kč ročně.

Nejste rozhodnuti?
Vyzkoušejte si předplatné po dobu jednoho měsíce, využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nejste-li rozhodnuti, jaká forma předplatného pro Vás bude optimální, přihlašte se k Vašemu stávajícímu účtu na HR News nebo si vytvořte účet nový a zvolte cenový program "30 dní za 149 Kč" a máte 30 dní na to, abyste si HR News vyzkoušeli a během této doby si zajistili standardní předplatné.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Kontaktujte nás zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace