E-learning - úspěchy a neúspěchy

Vytisknout

Internet se zprvu zdál být dobrým nástrojem pro získávání potenciálních studentů a redukci velké infrastruktury či personálních nákladů v tradičním školství. Od poloviny až do konce 90. let proudily peníze do sektoru internetového vzdělávání podobně jako do sektorů internetového obchodu, reklamy atd. Stejně jako internetové obchody měly i společnosti produkující E-learning však problémy uvést své plány do praxe a vytěžit z nich zisky. Zájem o online kurzy byl menší, než se očekávalo. Důvodem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace