Hledání rovnováhy při outsourcingu vzdělávání

TSM spol. s r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti TSM spol. s r.o.

Outsourcování vzdělávacích nástrojů a obsahů klade důležité povinnosti na stranu odběratele i dodavatele. Vyžaduje fungující spolupráci mezi odborností na straně dodavatele a rozhodováním na straně odběratele. Základ spolupráce přitom tvoří následující požadavky.

- Oboustranná důvěryhodnost. Interní procesy na straně dodavatele by měly vzbuzovat důvěryhodnost u odběratele. Důležitý je vzájemně otevřený přístup.

- Komunikace. Dobře navržený plán komunikace mezi vedoucími představiteli obou stran je základem dobře fungujícího obchodního vztahu.

- Zpětná vazba. Nastavení mechanismu poskytování zpětné vazby je důležité pro průběžné odhalování problémů a chyb.

- Rozvíjení schopností. Obě strany by měly usilovat o zdokonalování svého působení.

-kk-

Zdroj: Chief Learning Officer - americký časopis a server pro manažery vzdělávání

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace