Jak se připravit na měření investic do interních vzdělávacích programů

Vytisknout

Personalista, který ve své firmě připravuje program interního mentoringu (či jiné interní vzdělávací aktivity), by měl počítat s tím, že nadřízení po něm budou chtít doložit návratnost investic. Tradiční kvalitativní ukazatele, jako je například počet spokojených účastníků, dnes již nestačí. Personalista by proto měl vždy vycházet z otázky: Jaký obchodní cíl má můj vzdělávací program? Server talentmgt.com nedávno zveřejnil praktický seznam kroků pro měření návratnosti investic do mentoringu.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace