Jazyky firmám na míru

Vytisknout

Každá firma má svá specifika, proto by při výběru jazykového vzdělávání zaměstnanců měla vycházet z toho, co skutečně potřebuje. K analýze potřeb, zjištění dosavadních znalostí a schopností zaměstnanců a rozdělení do výukových skupin slouží tzv. jazykový audit. Každý student by pak měl mít individuální výukový plán na určité období.

Základem úspěšného jazykového vzdělávání ve firmách je vymezení cíle projektu. Firma může usilovat o přípravu zaměstnanců nejazykové zkoušky, zlepšení schopnosti komunikovat o konkrétních tématech či celkové pozvednutí jazykové úrovně zaměstnanců. Podle stanovených cílů pak vzniká podrobný plán s dílčími obdobími hodnocení studentů a celkového úspěchu.

Výhodou firemních kurzů ušitých na míru je možnost rychle a pružně reagovat na změny potřeb firmy nebo studentů. Tyto kurzy vykazují v praxi vyšší efektivitu než běžné kurzy v obecnější formě.

-kk-

Zdroj: Marketing & Media - zpravodajský server týdeníku Marketing & Media
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing & Media
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace