HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Opravdové ocenění si musíme zasloužit...

Pracovat pro společnost, která se pohybuje v žebříčku mezinárodně oceněných a uznávaných společností je čest. AchieveGlobal byl i v roce 2012 oceněn hned dvakrát. Poprvé byla tato školící a konzultantská společnost zařazena mezi TOP 20 Training Companies in the World v oblasti rozvoje managementu a podruhé v oblasti rozvoje obchodních dovedností. Pokud Vás zajímají kritéria hodnocení, můžete se podívat na internetové stránky http://www.trainingindustry.com/top-20-main-listing-page.aspx.

 

Mé ambice jsou po nedávném převzetí vedení společnosti neskromné, avšak reálné. Věřím, že know-how, které je ověřené, mnoho let praktikované a úspěšné v mezinárodním měřítku, dokáže své klienty přesvědčit také v našem regionu. Posledních dvanáct let své působnosti se AchieveGlobal prezentoval jako školící společnost. Nyní se můžeme díky dalším produktům a službám a partnerské síti věnovat komplexnějším řešením.

Žijeme ve společnosti, která si začíná pomalu uvědomovat, že orientace na výsledek, obrat či výnos je účinná, nicméně krátkozraká. Uvědomujeme si, že management má naprosto zásadní vliv na fungování celé firmy, na výsledky zaměstnanců, na reputaci na trhu. Manažeři jsou Ti, kteří vytváří inspirativní nebo zabíjející prostředí. Uvědomujeme si, že vytváření loajálních vztahů se zákazníky je v konkurenčním prostředí bernou mincí. V tomto případě hovoříme ve dvou rovinách. Naši interní zákazníci, tedy naši zaměstnanci a ostatní spolupracovníci, a na straně druhé naši odběratelé, dodavatelé a především koncoví zákazníci.

Všechna výše zmíněná fakta a mnoho dalších zapadají do jednoho základního obrazce. Můžete mít skvělou strategii, ale bez inspirativního a motivujícího prostředí ji těžko proměníte v realitu. Nebo můžete mít skvělé a inspirativní prostředí a skvělého vůdce, ale bez strategie se ztratíte v mlze …

Ráda bych se se čtenáři tohoto média podělila o některé své osobní pocity, protože věřím, že určitá témata mohou být společná. Stejně jako každý jiný člověk, zaměstnanec, podnikatel, matka nebo otec se v jistém ohledu obáváme toho, co budoucnost přinese. Moje přítelkyně ze Spojených Států stejně jako můj přítel z Velké Británie tvrdí, že se nás krize v porovnání s jejich zeměmi vůbec nedotkla. Občas, když procházím městem a vidím obchody s obuví, potravinami, kadeřnictví nebo kavárny si říkám, proč také neprodávám něco, co lidé potřebují na denní bázi. Naše služby se nedají ochutnat, nemůžete se jich dotknout. Můžete se však ohlédnout třicet pět let zpátky a postavit svůj první dojem a zájem na mezinárodní zkušenosti a nesčetných projektech, které byly implementovány. Řešení, která pomohla mnohým firmám postavit svoji další existenci na silných stránkách a vylepšit ty, které pokulhávaly. To mě vrací zpátky k myšlence, že prodejců potravin, bot a jiných služeb je dostatek. Kdo je však schopen všem těmto větším či menším společnostem a podnikatelům nabídnout pomocnou ruku ve zvýšení efektivity jejich činnosti?

Co se musí stát, aby chtěl člověk změnit stávající stav? Na určitou situaci reagujeme tak, že něco nejprve cítíme. Jakýsi první dojem … Za nějaký čas o tom začínáme přemýšlet … To, o čem přemýšlíme, vytváří jakési nutkání … Začínáme chtít s tím něco udělat … A nakonec se odhodláme k řešení situace …

Přesně takovým procesem prochází i firma. Pokud se dostanete do stádia, kdy cítíte, že nastal čas opravdu profesionálně rozvíjet Vaše zaměstnance, je ten správný čas položit si základní otázku: „Kde přesně se teď naše firma nachází a kde bychom ji chtěli vidět v určitém časovém horizontu?“ Po prvních základních analýzách byste měli být schopni identifikovat, zda potřebujete pracovat na konkrétních dovednostech nebo zda se jedná o ukotvení obecných znalostí a nejlepších praktik. Pokud máte pocit, že zakopaný pes leží v lidech samotných, tedy ve firemní kultuře, řešení jsou u nás také dostupná.

Česká a slovenská pobočka AchieveGlobal má to velké štěstí, že patří do další mezinárodní skupiny společnosti UBD, tedy United Business Development, která je tzv. master frančízantem licence AchieveGlobal, ale také Human Synergistics, Keptner Trego Project Management and ROI (Institute for Return on Investment). Veškeré know-how je postaveno na celosvětových výzkumech a neustálém testování, a následných lokalizačních úpravách. Je tedy přizpůsobováno rychlému vývoji a změnám dnešního světa. Díky clusteru, který sdružuje Polsko, Rumunsko, Českou republiku, Slovensko, země bývalé Jugoslávie, Turecko, Slovinsko a v budoucnu také Maďarsko, máme vynikající možnost reagovat na výzvy, kterým jsou tyto trhy vystavovány.

Díky partnerské síti, kterou v posledním roce velmi efektivně a promyšleně budujeme, jsme schopni uskutečňovat také další projekty v oblasti akvizičního HR, HR systému, ICT, projekt management a strategické řízení.

Věřím, že neustálý tlak na cenu společnosti povede cestou promyšleného rozvoje a využívání zdrojů, které jsou postaveny na solidních a ověřených základech.

Na závěr bych ráda zmínila komentář paní Petry Vachtové, člena vedoucího týmu společnosti Stabilo.

„V březnu 2012 absolvoval obchodní a marketingový tým kurz PSS praktické aplikace. Kurz byl zaměřen na průběh obchodního jednání, zvláštní pozornost jsme věnovali zvládání námitek vůči zákazníkovi. Oceňuji, že celý tým byl motivován ke spolupráci a aktivitě, podrobně jsme se věnovali na analýze situace, na příležitosti, vysvětlení benefitu apod. Pro mně to byl nejlepší systém práce s reálnými fakty ve spojení s praktickou aplikací, skvělé bylo to, že k výsledkům jsme se dopracovali společně. Posílení obchodních dovedností a profesionality celého týmu byl cíl, který jsme opravdu splnili. Doporučuji každému obchodnímu manažerovi i marketérovi v době, kdy naráží na problém snížení prodeje, vysokou konkurenci, ale i snížené motivace týmu.“

Vybrané studie společnosti AchieveGlobal si můžete stáhnout zde:

Learning in the 21st Century

Developing_the_21st-Century_Leader

Beyond Selling: How Sales Organizations Create Exceptional Customer Experiences

Leading Innovation: Insights From the Real World

Autor článku

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace