Příprava na vůdcovství

Vytisknout

Studie americké společnosti Brandon Hall Research se zaměřila na to, jak nejúspěšnější organizace v oblasti rozvoje pracovníků vedou své manažery k úspěchu ve vedení. Jak firmy, jako je Aetna, American Express, Boeing, IBM, Johnson & Johnson nebo Kodak, připravují své nejlepší zaměstnance na role vůdců?

- Klíčem k úspěchu je smíšené učení. Úspěšné firmy používají celou škálu vzdělávacích metod – on-line kurzy, mentorování, programy 360stupňové zpětné vazby nebo simulace pracovních prostředí.

- Výběr účastníků vzdělávacích programů přichází shora. Manažerské naděje jsou osobně vybírány vedoucími jednotlivých divizí a nejvyššího vedení.

- Příprava na vůdcovství je časově náročná. Studie ukazuje, že vedoucí pracovníci stráví rozvojem svých vůdcovských dovedností nejméně 40 hodin ročně.

-kk-

Zdroj: Workindex.com - rozcestník k řešením v oboru lidských zdrojů, nové informace pro personalisty
Zobrazit přehled článků ze zdroje Workindex.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace