Setkání s inspirací aneb V HLAVNÍ ROLI KLIENT!?

Vytisknout

Ing. Petr Kopecký, zemský ředitel Broker Consulting

Mít spokojené klienty už nestačí - vytvořte si oddané klienty!“ říká Petr Kopecký, zemský ředitel finanční společnosti Broker Consulting.

Klient?! Kdo to je? Obtížný hmyz nebo náš pán? Musíme mu sloužit nebo může mít zákaznická služba i jinou podobu? Proč se v pozici zákazníka chováme jinak než v pozici dodavatele? Po více než 20 letech je zákaznická zkušenost stále horkým tématem, je možné klientský postoj v ČR změnit? Jak to funguje v různých oborech? Přijďte se inspirovat, sdílet a hledat společně otázky i odpovědi!

Společnost POSITIVE pro vás připravila další díl cyklu SETKÁNÍ S INPIRACÍ, tentokrát na téma V HLAVNÍ ROLI KLIENT!?, která proběhne 4.10. v Praze. Vystoupí řečníci z různých oborů, kteří nabídnou pohled na vnímání zákazníka a své zkušenosti uspokojování jeho potřeb z různých pohledů: Petr Kopecký, zemský ředitel finanční skupiny Broker Consulting, Dana Jurásková, ředitelka VFN v Praze a bývalá ministryně zdravotnictví a Eliška Balzerová, principálka Divadla Na Fidlovačce. Společně budeme hledat možnosti, jak zákaznické služby v ČR zlepšit. Odpolední část je věnována 2 workshopům na téma „Jak získat dobrý servis?“ a „Služba jako postoj“, ze kterých si mohou účastníci vybrat.

Program a další informace o akci naleznete zde.

ElikaEliška Balzerová: Divák jako klient!?
 
Tentokrát v nové roli: Eliška Balzerová, ředitelka a majitelka Divadla Na Fidlovačce!
 
V polovině 90. let se spolu s Tomášem Töpferem angažovala v  záchraně a obnovení divadla Fidlovačka. To se podařilo otevřít v roce 1998, od té doby je paní Balzerová jednou z nejvýraznějších hereckých osobností divadla. V loňském roce se stala jeho majitelkou a ředitelkou. Fidlovačka si klade za cíl mít co nejužší kontakt s publikem a vést s ním živý dialog. Co to znamená při vedení divadla jako firmy a při vnímání diváka jako zákazníka?

 

DanaMgr. Dana Jurásková, Ph.D., MBA: Pacient jako klient!?
 

Ředitelka Všeobecné fakultní nemocnice v Praze, prezidentka České asociace sester, dlouhá léta ombudsmanka a náměstkyně ředitele v Thomayerově nemocnici v Praze, původní profesí zdravotní sestra. Celou svoji kariéru se věnuje managementu, získala ocenění TOP 10 v prestižní soutěži Manažer roku 2010.

„Byla bych ráda, aby zdravotníci sami sebe začali vnímat jako službu. Aby nastal posun ve vnímání vztahu zdravotník – pacient.“ řekla paní Jurásková při jmenování do funkce ministryně zdravotnictví v roce 2009. Co se jí v ministerské funkci v této oblasti podařilo? Co se od té doby v českém zdravotnictví ve vnímání pacienta jako klienta změnilo?

 

KopeckIng. Petr Kopecký: Mít spokojené klienty už nestačí - vytvořte si oddané klienty!

Zemský ředitel ve finanční skupině Broker Consulting. Posledních osm let působil v pojišťovnictví, 3 roky zastával post generálního ředitele Generali Pojišťovny a 5 let náměstka pro obchod a marketing v České pojišťovně. Dříve také pracoval v poradenské firmě Logica. Několik let na počátku kariéry strávil v reklamním byznysu, v reklamní agentuře McCann-Erickson, poté ve společnosti MARK/BBDO.

„Očekávání klientů na služby, které využívají, v posledních letech dramaticky narůstají a zároveň výrazně klesá jejich loajalita a tolerance k chybám. Mít tedy „jen“ spokojené klienty už nestačí. Naším úkolem je budovat kolem našich organizací oddané klienty. Ale jak to zařídit ve firmě se spoustou složitých a zamotaných procesů?“.

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace