Volvo se dobře učí

Vytisknout

Je velmi důležité, aby výuka ve velkých společnostech byla co nejefektivnější. Společnost Volvo produkuje neustále celou řadu nových výrobků. Pro management společnosti je klíčové, aby prodejci byli dobře informováni o nových produktech. Společnost Volvo proto vyvinula novou metodu výuky, pomocí níž jsou informace zprostředkovány prodejcům rychleji a efektivněji.

Výukový kurz sestává ze základního výcviku, který probíhá on-line a trvá 30-40 hodin. Následuje dvoudenní kurz, kde jsou již všichni osobně přítomni. U společnosti pracuje 2 500 – 3 000 dealerů a to po celém světě, výuka se proto provádí v několika jazycích. On-line kurz obsahuje úvodní informace, na dvoudenním setkání mají pak dealeři možnost osobního kontaktu s výrobkem a získání dodatečných informací.
-kh-
Zdroj: Chief Learning Officer - americký časopis a server pro manažery vzdělávání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Chief Learning Officer
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace