HR stále hledá cestu k sociálním médiím

Vytisknout

Oddělení HR nedostatečně využívají rostoucí popularity sociálních médií jakožto komunikačního nástroje. Ukázal to alespoň výzkum britské konzultační společnosti Melcrum, kterého se zúčastnilo 2600 odborníků na interní komunikaci. Více než třetina respondentů uvedla, že sociální média jim pomohla zefektivnit marketing a reklamu, ale pouze 11 %…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace