Jak moc se zaměřujete na zákazníky?

Vytisknout

Svět kolem nás se často mění rychleji než postoje lidí v něm. Firmy například k tomu, že zůstávají u určitých postupů, které již nereflektují potřeby zákazníků. Čím větší firma, tím méně naléhavé pro ni potřeby zákazníků jsou. Tvrdí to alespoň profesor kreativity a leadershipu ma britské Manchester Business School Christopher Bones. Ve sv&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace