LinkedIn: Nejčastější klišé v online životopisech 2011

Vytisknout

Profesionální sociální síť LinkedIn má dnes již 135 milionů uživatelů z celého světa, kteří jejím prostřednictvím publikují své životopisy, sdílejí profesní kontakty a zkušenosti. V popisech svých profesionálních kvalit však velmi často opakují tytéž fráze. LinkedIn proto po úspěšné loňské premiéře zveřejnil i letos seznam nejčastějších klišé, která uživatelé uvádějí ve svých profilech. Zatímco loni vedla fráze extensive experience (rozsáhlé zkušenosti), letos je to přídavné jméno creative (…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace