LinkedIn začal mluvit česky

Největší světová profesní sociální síť LinkedIn spustila českou verzi svých stránek. Čeští uživatelé si tak budou moci vybrat svůj mateřský jazyk hned na úvodní stránce. Informoval o tom LinkedIn v tiskové zprávě.

Kromě zveřejňování životopisů a možnosti komunikace v profesně orientovaných skupinách slouží LinkedIn stále častěji i personalistům k hledání talentů či firmám k marketingovým kampaním. Z celkových 135 milionů uživatelů LinkedInu je v současné době 250 tisíc Čechů. Nejčastěji jsou to profesionálové z oblasti IT, telekomunikací a bankovnictví.

Evropský šéf LinkedInu Ariel Eckstein potvrdil, že Češi patří k nejaktivnějším uživatelům v Evropě. Česká jazyková verze jim má pomoci snadněji se v síti orientovat a získat lepší přístup k lokálním i mezinárodním znalostem v jejich oborech.

V roce 2011 přidal LinkedIn švédštinu, ruštinu, rumunštinu a turečtinu. Prvním letošním novým jazykem je právě čeština. V současné době tak síť kromě češtiny funguje v angličtině, francouzštině, němčině, indonéštině, italštině, japonštině, korejštině, malajštině, portugalštině, rumunštině, ruštině, španělštině, švédštině, turečtině a holandštině.

-kk-

Zdroj: LinkedIn - největší světová profesní sociální síť
Štítky: Sociální sítě
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace