Na zaměstnance jako na zákazníky

Vytisknout

Každý, kdo alespoň trochu nahlédl do základů obchodování ví, že je mnohem efektivnější udržet spokojenost současných zákazníků, než si hledat nové. Řada firem si však již neuvědomuje, že totéž platí o interních zákaznících, tj. zaměstnancích. Spokojený zaměstnanec pracuje více a déle, čímž se pro firmu stává hodnotnějším.Firmy, které tuto skutečnost odhalily, se pokoušejí uplatňovat stejný přístup k zaměstnancům i zákazníkům. Usilují o snížení fluktuace, vyšší produktivitu a optimalizaci…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace