Nissan outsourcuje systémy globálního řízení HR

Vytisknout

Japonská automobilka Nissan, která zaměstnává více než 54 tisíc lidí po celém světě, se rozhodla pro outsourcing řízení svého globálního centra HR služeb. Podle smlouvy uzavřené na sedm let pro ni bude vše od mezd, přes nábor až po vzdělávání zaměstnanců zajišťovat společnost Genpact Limited.

Centrum sdílených služeb pro globální HR společnosti Nissan (Nissan Human Information Service) se nachází v Yokohamě. V současné době bylo přejmenováno na Genpact Japan Service Co a bude sloužit také dalším firmám a klientům společnosti Genpact.

Genpact spolupracuje s Nissanem již více než šest let. Doposud automobilce poskytoval služby pro řízení podnikových procesů (BPM) v oblasti financí a účetnictví, zásobování, řízení dodavatelského řetězce, zákaznických služeb nebo výroby.

-kk-

Zdroj: HR Magazine - britský magazín pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Magazine
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace