Petr Fejk Marketérem roku 2006

Vytisknout

Titul Marketér roku 2006 získal ředitel pražské ZOO Petr Fejk. Soutěž, kterou pořádá Česká marketingová společnost, oceňuje osobnosti, jež se úspěšně podílí na rozvoji vlastní firmy či instituce, pro níž pracují, i na rozvoji marketingu obecně.

Letos odborná komise na tento titul nominovala 16 kandidátů. Kromě Fejka, který dosáhl mety nejvyšší, ocenila dalších sedm osobností. Mezi nimi je ředitel marketingové komunikace FCB Prague Petr Frey, obchodní a marketingový ředitel DAGO A.P.C. Daniel Jesenský, marketingový ředitel firmy Linet Tomáš Kolář a ředitel společnosti OCHI Inženýring Otakar Ožana. Cenu si odnesli také generální ředitel společnosti Templářské sklepy Čejkovice Pavel Pastorek, ředitel firmy CIMA Otakar Pivoda a marketingový ředitel společnosti Radiokomunikace Miroslav Semrád.

Do soutěže se mohou přihlásit všichni, kteří jsou činní v oblasti marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci.

-hp-

Zdroj: iHNed.cz - online zprávy Hospodářských novin
Zobrazit přehled článků ze zdroje iHNed.cz
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace