Uživatelská rozhraní výukových programů 3: Logický a stálý model obrazovky

Vytisknout

Uživatelé si lépe zapamatují vizuální informace, umožní-li jim k těmto informacím uživatelské rozhraní e-learningových programů logický a stálý přístup. Uživatelské rozhraní je vlastně dveřmi mezi studentem a výukou, umožňuje přístup k informacím, jehož vizuální podobu je třeba důkladně vypracovat. Výběr vhodného e-learningového programu tedy závisí i na kvalitě jeho vizuální stránky. Přitom je třeba vycházet z několika zásad:- rozvržení obrazovky musí být jasné a logické (logický sled objektů,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace