Zaměstnanci First Direct získali přehled o svém stresu

Vytisknout

Britská banka First Direct, která je specifická tím, že obsluhuje své klienty „na dálku“ – tedy pouze prostřednictvím telefonu a internetu, spustila nový systém, jehož pomocí mohou její zaměstnanci sledovat a řídit hladinu svého stresu. Program pro řízení stresu a školení pro práci se stresem mají k dispozici na firemním intranetu a na CD.

Stres jako příčina absencí zaměstnanců

Když banka hledala nejčastější důvody absencí zaměstnanců, ukázalo se, že jedním z největších problémů je právě stres. Zaměstnancům v té době sice poskytovala zdarma konzultace, chyběl jí však nástroj, který by zaměstnance přímo učil, jak řídit stres a fungoval jako prevence.

Systém pro řízení stresu lze využít kdykoli

V řešení s podobě online systému vidí banka velmi osobní a soukromý způsob, jak sledovat a řídit vlastní duševní vypětí. Systém je přístupný všem zaměstnancům nepřetržitě.

-kk-

Zdroj: HR Magazine - britský magazín pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Magazine
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace