Snídaně s DMC v Praze a Ostravě: HR jako tvůrce firemní kultury, jakou chce mít každá firma

Jakou roli hraje HR ve firemní kultuře v 21. století? Kdo ji ve skutečnosti tvoří a je opravdu nemožné dosáhnout přesně takové firemní kultury, jakou chceme mít? Může HR napomoci změně značky společnosti? A jak si vlastně vedou české firmy? Odpovědi na tyto i mnohé další otázky přinesou Snídaně s DMC v Praze a Ostravě.

V březnu a dubnu se DMC management consulting zaměří na další důležité téma, které současná HR branže řeší. Role a možnosti HR ovlivnit firemní kulturu jsou totiž v mnoha podnicích stále ještě významně podceňované. A je to škoda.

Společně s HR zástupci českých firem se podíváme na nástroje budování firemní kultury a především jejich optimální využití. Nadefinujeme si klíčové oblasti komunikace směrem k zaměstnancům a na praktických příkladech si ukážeme, jak posilovat povědomí o dění ve firmě, a to jak směrem dovnitř, tak i navenek. Naučíme se tedy systematicky u veřejnosti budovat značku kvalitního zaměstnavatele,“ přibližuje Iva Berná, konzultant DMC management consulting s.r.o., program workshopu.

Posluchači se také seznámí s trendem současnosti, který skýtá velký potenciál pro využití ve firmách všech oborů i velikostí - průzkumy zaměstnanecké spokojenosti workshopovou formou. A naučí se je také realizovat. „Kromě klasických kvantitativních průzkumů, které pouze identifikují stupeň zodpovědnosti, umožňuje následné workshopové strukturované dotazování nalézt také příčiny a důvody spokojenosti či nespokojenosti zaměstnanců. Následně probíhá workshop s manažery, kteří definují klíčové oblasti ke zlepšení a akce k jeho dosažení. Poté je již úkolem interní komunikace umožnit samotným zaměstnancům sledovat a zažít vytýčené změny,“ dodává Markéta Šimáková, partnerka DMC management consulting s.r.o.

A že to může fungovat, o tom se účastníci přesvědčí i prostřednictvím případových studií ING, Aramark a dalších firem z prostředí zdravotnické výroby a služeb. V roli přednášejících vedle zástupců DMC management consulting tak vystoupí také Martina Chloupková, personální ředitelka Aramark (Praha), Václav Dušek, HR Senior Consultant, ING Česká republika (Praha) a Lucie Kačmařová, Head of HR Business Partnering and Development, Brose CZ (Ostrava).

Snídaně s DMC na téma Role HR ve firemní kultuře proběhne 20. 3. 2015 od 9:00 v Leica Gallery Prague, Školská 28, Praha 1 a následně 10. 4. 2015 od 9:00, Hotel Ruby Blue, Stodolní 11, Ostrava. Více informací naleznete na webu http://www.dmc-cz.com.

 

Pro více informací kontaktujte:

Iva Berná, DMC management consulting s.r.o.

tel: 420 602 175 537

e-mail: iberna@dmc-cz.com

 

Pavla Lorencová, Omnimedia s.r.o.

tel: 731 409 992

e-mail: p.lorencova@omnimedia.cz



DMC management consulting, s. r. o., je konzultační společnost zaměřená na speciální projekty v oblasti řízení, restrukturalizace společnosti, zvyšování hodnoty společnosti, krizového managementu a řízení lidských zdrojů. DMC je v současné době jedinou společností akreditovanou pro implementaci metody TWI v ČR a na Slovensku. Na českém trhu působí od roku 2002 a je 100% českou společností se sídlem v Praze a pobočkou v Ostravě. Partnerkami společnosti jsou Jitka Tejnorová a Markéta Šimáková.

DMC má zkušenosti z HR projektů ve  výrobních společnostech, finančních institucích, FMCG, farmacii a mediální sféře – a to jak v České republice, tak i v zemích střední a východní Evropy. Mezi její klienty patří např. Komerční banka, KRKA ČR, Nokia Siemens Networks Czech Republic, Coca-Cola HBC Česká republika, Hartmann – Rico, Jitona, TPCA Kolín, ŠKODAEXPORT, SIEMENS VDO Automotive, OKD, Česká spořitelna a další.