Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?
Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude totiž nejen telefonovat, ale i…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24997 článků.
Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude totiž nejen telefonovat, ale i…
Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou činnost musí vykonávat se zákazníky ve středu zájmu. Někteří zákazníci mu přinášejí zisk, jiní naopak. Otázkou pouze zůstává,…
Přestože nutnost upravovat strategie, procesy a postoje může být zřejmá, není pro podniky cesta k adaptabilitě jednoduchá. V devadesátých letech podniky usilovaly o optimalizaci obchodních procesů…
Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím dříve a lépe se tyto skupiny naučí…
Internet změnil způsob řízení, jaký se v organizacích uplatňuje. Až dosud byli manažeři zaměřeni především na kontrolu a komunikaci se zaměstnanci. Nyní se s rozvojem podnikových informačních portálů…
Podnikové informační portály mohou změnit způsob naší práce, avšak pouze tehdy, když je koncoví uživatelé přijmou. Protože portály byly za dobu svého vývoje dotaženy téměř do dokonalosti, nyní záleží…
Asi každý manažer tuší, že čím více bude se svými zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci jednat jako s jedinečnými bytostmi a individualitami, tím snáze jim může nabízet své služby a produkty a…
Existují různé způsoby, jakými dojde organizace k poznání, že se musí více snažit o správu svých znalostí. U některých firem k tomuto poznání dochází během reorganizace a snižování stavů, kdy musí…
Jste bez práce, máte plnou hlavu dobrých nápadů, mnoho zkušeností, ale partnera, který vás tlačí k tomu, abyste začali konečně přispívat do rodinného rozpočtu? Obohaťte své hledání zaměstnání o nový…
Firmy se začínají více zajímat o problematiku retence zaměstnanců. Uvádí to studie společnosti Accenture provedená u 200 vyšších manažerů firem v Evropě, USA a Austrálii. Více než 3/4 respondentů…
Autentické vůdcovství je vůdcovství, kterému lze věřit. Je skutečně takové, jak se prezentuje. V obchodním prostředí znamená nejzákladnější požadavek vysoké výkonnosti. Klíčovou charakteristiku firmy…
Již filozof Seneca vyjádřil myšlenku, že mýlit se je lidské. O pracovním procesu to platí dvojnásob tam, kde spolu na stejném projektu pracují lidé s různými názory a pracovními návyky, k chybám…
Ve spojených státech právě vyšla zajímavá kniha s názvem Human Resource Management in the Knowledge Economy (Řízení lidských zdrojů ve znalostní ekonomice), jejímiž autory jsou profesoři Texaské…
Doktorka Patt Crull je v současnosti viceprezidentkou a manažerkou vzdělávání jedné americké společnosti, která provozuje řetězec obchodů s hračkami. Praxi v oblasti rozvoje a motivace zaměstnanců…
Jaké benefity nabízejí svým vlastním zaměstnancům společnosti, které poskytují jiným poradenství v oblasti zaměstnaneckých výhod? Nechodí náhodou kovářova kobyla příslovečně bosa? Odpověď na tuto…