Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24997 článků.

Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

1.8.2003 

Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude totiž nejen telefonovat, ale i…

Článek v rámci předplatného icon Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

31.7.2003 

Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou činnost musí vykonávat se zákazníky ve středu zájmu. Někteří zákazníci mu přinášejí zisk, jiní naopak. Otázkou pouze zůstává,…

icon Cesty k přizpůsobivému podniku

31.7.2003 

Přestože nutnost upravovat strategie, procesy a postoje může být zřejmá, není pro podniky cesta k adaptabilitě jednoduchá. V devadesátých letech podniky usilovaly o optimalizaci obchodních procesů…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

30.7.2003 

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím dříve a lépe se tyto skupiny naučí…

icon Správa obsahu - povinná výbava moderního manažera

30.7.2003 

Internet změnil způsob řízení, jaký se v organizacích uplatňuje. Až dosud byli manažeři zaměřeni především na kontrolu a komunikaci se zaměstnanci. Nyní se s rozvojem podnikových informačních portálů…

icon Podnikové informační portály - jak na ně

30.7.2003 

Podnikové informační portály mohou změnit způsob naší práce, avšak pouze tehdy, když je koncoví uživatelé přijmou. Protože portály byly za dobu svého vývoje dotaženy téměř do dokonalosti, nyní záleží…

icon Hodnota personalizace při řízení vztahů se zákazníky

29.7.2003 

Asi každý manažer tuší, že čím více bude se svými zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci jednat jako s jedinečnými bytostmi a individualitami, tím snáze jim může nabízet své služby a produkty a…

icon Živná půda pro znalosti

29.7.2003 

Existují různé způsoby, jakými dojde organizace k poznání, že se musí více snažit o správu svých znalostí. U některých firem k tomuto poznání dochází během reorganizace a snižování stavů, kdy musí…

Článek v rámci předplatného Hodně netradiční outplacement

29.7.2003 

Jste bez práce, máte plnou hlavu dobrých nápadů, mnoho zkušeností, ale partnera, který vás tlačí k tomu, abyste začali konečně přispívat do rodinného rozpočtu? Obohaťte své hledání zaměstnání o nový…

icon Podporujte své talenty

28.7.2003 

Firmy se začínají více zajímat o problematiku retence zaměstnanců. Uvádí to studie společnosti Accenture provedená u 200 vyšších manažerů firem v Evropě, USA a Austrálii. Více než 3/4 respondentů…

Článek v rámci předplatného icon Autentické vůdcovství v praxi

25.7.2003 

Autentické vůdcovství je vůdcovství, kterému lze věřit. Je skutečně takové, jak se prezentuje. V obchodním prostředí znamená nejzákladnější požadavek vysoké výkonnosti. Klíčovou charakteristiku firmy…

Článek v rámci předplatného Mýlit se je lidské

25.7.2003 

Již filozof Seneca vyjádřil myšlenku, že mýlit se je lidské. O pracovním procesu to platí dvojnásob tam, kde spolu na stejném projektu pracují lidé s různými názory a pracovními návyky, k chybám…

icon Řízení lidských zdrojů ve znalostní ekonomice

25.7.2003 

Ve spojených státech právě vyšla zajímavá kniha s názvem Human Resource Management in the Knowledge Economy (Řízení lidských zdrojů ve znalostní ekonomice), jejímiž autory jsou profesoři Texaské…

Pat Crull bere vzdělávání vážně i vesele

24.7.2003 

Doktorka Patt Crull je v současnosti viceprezidentkou a manažerkou vzdělávání jedné americké společnosti, která provozuje řetězec obchodů s hračkami. Praxi v oblasti rozvoje a motivace zaměstnanců…

Obutá, nebo neobutá?

24.7.2003 

Jaké benefity nabízejí svým vlastním zaměstnancům společnosti, které poskytují jiným poradenství v oblasti zaměstnaneckých výhod? Nechodí náhodou kovářova kobyla příslovečně bosa? Odpověď na tuto…

Výpis 2331123325 z celkem 24997