Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24997 článků.

Osm náborových chyb od žádosti po pohovor

17.7.2003 

Rozhodnutí náborářů vedoucí k přijetí nevhodných osob okrádají organizace o čas, školicí zdroje a psychickou energii. Článek proto shrnuje osm základních chyb, kterým je třeba se při náboru vyhnout.…

icon Výkonnost, za kterou nemusíte platit majlant

17.7.2003 

Téměř v každé firmě občas nastane situace, která vyžaduje nadstandardní nasazení všech zaměstnanců například stěhování počítačového střediska na jiné místo. Obvykle je nutné odpojit a znovu zapojit…

Článek v rámci předplatného icon Trefa do barevného

16.7.2003 

Identita a barva značky jsou neoddělitelně spjaty. Identita značky představuje symbolické vyjádření toho, proč vůbec značka existuje, vizuální podobu jejího marketingového sdělení. Tato vizuální…

icon Ať už skrýváte cokoli, zaměstnanci to stejně objeví

16.7.2003 

V současné době volně dostupných informací by se manažeři neměli snažit svým zaměstnancům zatajovat klíčové údaje, ale namísto toho usilovat o zachování vlastní dobré pověsti. Přesvědčit se o tom mohl…

Loajální neznamená hloupý

16.7.2003 

Když se ve firmách vytvoří prostředí, v němž se zaměstnanci cítí oceňováni a mohou mít z práce požitek, je mnohem snazší soustředit se na prosazování etiky, která je nejen v amerických firmách…

icon Rozhodnutí musí nakonec padnout

16.7.2003 

Švýcarský král hodinek Nicolas G. Hayek hovoří v tomto článku o svém stylu vedení, o svých následovnících a o nešvarech německých manažerů. Přirovnává výjimečného manažera k umělci je také kreativní,…

icon Occamova břitva a cesta k vůdcovskému úspěchu

16.7.2003 

Occamova břitva je označení pro princip, který ve vědě nepřipouští existenci jiných věcí než těch, které jsou nezbytné, jednoduše řečeno čím jednodušší, tím lepší. Tentýž princip se dá aplikovat i na…

Image firmy, nebo diskriminace?

16.7.2003 

Firmy cíleně budují svou image i prostřednictvím lidských zdrojů. V oblasti obchodu se proto rozmáhá trend přijímání nových zaměstnanců na základě vzhledu. Upřednostňování atraktivních uchazečů o…

icon Nejistý vůdce, nejistý podnik

15.7.2003 

Někteří manažeři přesně vědí, co nechtějí. Domnívají se však přitom, že takto automaticky musí vědět i to, co chtějí, což je zásadní omyl. Takoví manažeři jen dávají najevo, že jim chybí jedna ze…

Článek v rámci předplatného Jak nepřijít o talenty

15.7.2003 

Při současné éře masového propouštění si manažeři firem ani nechtějí připustit, že zanedlouho budeme zřejmě čelit výraznému nedostatku talentů. Důvodem je především stárnutí současné populace…

icon O mrtvých koních a umírajících organizacích

15.7.2003 

Indiáni obývající americký stát Dakota si po generace předávali mnoho zkušeností. Jednou z nich bylo i heslo objevíš-li, že jedeš na mrtvém koni, sesedni. Článek toho heslo metaforicky převádí do…

icon Vliv spamu na marketing

15.7.2003 

Stephen Cobb je významný americký konzultant v oblasti bezpečnosti. Působí jako viceprezident pro výzkum společnosti ePrivacy Group, která se mimo jiné zabývá i otázkou boje proti nevyžádané…

Vzdělávání není jen o vysokoškolském titulu

14.7.2003 

Celoživotní vzdělávání je stále aktuálnějším jevem. Lidé do něho investují mimo jiné proto, aby si v těžkých dobách zachovali zaměstnání, rozšířili své obzory a pole působnosti. Zaměstnavatelé si…

Pochlebovači útočí

14.7.2003 

Na každém pracovišti se najde zaměstnanec, který se nejrůznějšími způsoby snaží zalíbit svým nadřízeným. Nosí-li například nadřízený šle a tričko s límečkem, nezřídka se blízko něho objeví podřízený,…

icon Jak zatočit s neplatiči

14.7.2003 

Americká ekonomika (a nejen americká) stagnuje a stále více firem se dostává do situace, kdy jim zákazníci neplatí. Článek se zaměřuje především na dvě velmi obvyklé situace zákazník si objedná…

Výpis 2334123355 z celkem 24997