Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 1562 článků.

icon Vzdělávání ve firmách (2/2): Jak mu vrátit smysl a efekt?

11.2.2020 

Postupná rezignace zaměstnanců, a to jakékoli věkové kategorie, na kvalitu a smysluplnost vzdělávání je nevyčíslitelnou a těžko napravitelnou škodou. A zradou na lidech, systému a na celé společnosti.…

HR Manažer – moderní akademie personalistiky v širších souvislostech

6.2.2020 

Mít ve firmě kvalitního personalistu, který své znalosti a dovednosti dokáže využít v podmínkách organizace, její firemní kultury a celého byznysového prostředí, je klíčem pro úspěšné fungování a…

Článek v rámci předplatného icon 6 zásad úspěšné účasti na veletrhu

17.1.2020 

Účast na veletrhu může být pro vaši firmu skvělým způsobem, jak se spojit s novými potenciálními klienty a obchodními partnery, ale také jak prohloubit vztahy i s těmi stávajícími zákazníky a…

Článek v rámci předplatného icon Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti

14.1.2020 

Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem času ukáže, že se nevyplatí. Nebo pokud zákazník sám není spokojen se službami nebo jiným produktem,…

Článek v rámci předplatného icon Řízení výkonu (1/2): Dva základní přístupy

8.1.2020 

Jaké jsou rozdíly mezi procesně orientovaným řízením výkonu a tím, které se zaměřuje na cíle?

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

6.1.2020 

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat, musí v něj mít zákazník důvěru a musí k němu chovat sympatie. A lidé obecně chovají sympatie hlavně k těm lidem, kteří jim…

Článek v rámci předplatného icon 7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu

30.12.2019 

Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Když pak dojde na samotné uzavření obchodu, tak úspěch nebo neúspěch této konečné fáze se…

Článek v rámci předplatného icon 4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů

12.12.2019 

V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout klienta je někdy velmi těžké. Jedním ze způsobů, jak získat určitou konkurenční výhodu v prezentaci vašeho produktu, je…

Článek v rámci předplatného 4 nenápadné vlastnosti kvalitního kandidáta na obchodní pozici

11.12.2019 

Najít kvalitního prodejce je čím dál tím těžší. Je totiž jenom málo skutečných profesionálů, kteří si tento obor dobrovolně vybrali a kteří se mu chtějí dlouhodobě věnovat. Naopak je řada těch, kteří…

icon Mladá generace (2/3): Jak ji motivovat

4.12.2019 

To, jací dnešní mladí lidé skutečně jsou, již víme z minulého článku. A charakteristiky to jsou povzbudivé. Jak s nimi však jednat, aby byli motivovaní?

Recruitment Academy Awards představily novou kategorii i divácké hlasování

3.12.2019 

Vzdělávací společnost Recruitment Academy letos už popáté ocenila firmy z nejlepším HR marketingem v šesti kategoriích: Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku, Kariérní stránky roku, Kariérní…

icon Mladá generace (1/3): Jaká skutečně je?

22.11.2019 

O zástupcích mladé generace – tzv. mileniálech (ročníky zhruba 1980 až 1995) nebo příslušnících generace Z (1995 až 2010) – již toho bylo napsáno dost. O tom, čím se vyznačují, jaká mají specifika a…

3 legendární náborová videa a jak můžete u zrodu toho dalšího být i vy

14.11.2019 

Pátý ročník soutěže Recruitment Academy Awards, který vyvrcholí ve čtvrtek 21. listopadu, zahrnuje celou řadu novinek od rozšíření panelu porotců až po novou soutěžní kategorii. Tu největší ale chystá…

icon Plánujte efektivně a cíleně. Kurz Moderní projektové řízení vás to naučí

4.11.2019 

Chtěli byste se naučit základy projektového řízení? Potřebujete přijít na ty správné nástroje, techniky a metody, jakými lze projekt řídit? Chtěli byste si to vyzkoušet i na praktických příkladech?…

Reportáž: Chcete výkon? A máte dostatečně motivované lidi?

4.11.2019 

Výkonnost a angažovanost lidí v práci jsou dlouhodobě jedněmi z nejpalčivějších témat manažerů. A tak některé firmy ve snaze tyto faktory zvýšit stále dokola nechávají testovat své týmy, zkoumají…

Výpis 115 z celkem 1562