Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 2871 článků.

icon Jak být v práci šťastnější?

8.3.2013 

Práce nemusí být jen nutné zlo. Stačí dodržovat několik zásad a hned se budete v práci cítit šťastnější a spokojenější. Uvědomte si, že za svou spokojenost jste odpovědní jen vy sami. Na serveru Inc.…

Článek v rámci předplatného Panelová diskuze Katz Graduate School of Business poukázala, jak se prosadit na manažerském trhu v roce 2013

7.3.2013 

Odcházející expatrioti a nástup českých manažerů se zkušenostmi v zahraničí, kteří umí pracovat s emocemi a získat lidi na svou stranu tak vypadají trendy, které identifikovala panelová diskuze Co…

icon 6 nejčastějších chyb e-mailů

6.3.2013 

E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je však třeba jej trochu pozměnit. E-mailoví experti radí na portále Direct Marketing News, v čem se nejčastěji chybuje.…

icon Sameček vyzyvatel a co s ním dělat

5.3.2013 

„Dostal jsem mladého, velmi schopného kolegu. Rozhodl jsem se mu dát prostor, ale on mi místo práce začal jít po krku. Teď netuším, co s ním.“ Zdá se vám tato situace povědomá? Pak rozhodně nejste…

Kultura učící se organizace - jak se stát šiřitelem znalostí

4.3.2013 

Všechny firmy se v současné době potýkají s jedním problémem jak zvýšit výkonnost zaměstnanců a jak přitom udržet jejich motivovanost a spokojenost. Jednou z velkých výzev manažerů je umožnit firmě a…

Článek v rámci předplatného Stáže mají význam i pro malé firmy

28.2.2013 

Vaše firma je možná malá na to, aby měla zvláštní program stáží pro studenty nebo bližší vztahy s univerzitami. Možná je geograficky poněkud vzdálena od prestižních škol, na nichž se studenti věnují…

icon Dobrý lídr si na nic nehraje

26.2.2013 

O tom, co dělá nebo co by měl dělat úspěšný lídr, jsme již psali mnohokrát. Zkusme se proto nyní s pomocí podnikatelského serveru Inc.com podívat na leadership z opačné stránky. Položme si otázku, co…

Článek v rámci předplatného icon Human Resources 2013 - konference plná inspirace, aktuálních trendů a výzev pro váš business

25.2.2013 

Přijďte se dozvědět spoustu nových informací, seznamte se s novými trendy a setkejte se s lidmi z oboru na konferenci Human Resources 2013 konané 27. března v příjemném a moderním prostředí Hotelu DAP…

Článek v rámci předplatného icon Živá diskuze o finanční gramotnosti na přednášce Jana Bureše a Martina Kováře, odborníků z Poštovní spořitelny

14.2.2013 

PRAHA Druhá ze série přednášek odborníků z praxe BUSINESS MASTER CLASSES se konala 7. února 2013 v prostorách Era svět. Tentokrát se studentům představil Jan Bureš, hlavní ekonom Era Poštovní…

Článek v rámci předplatného icon Google ruší rozdíl mezi mobilní a desktopovou reklamou

12.2.2013 

Pokud si koupíte reklamu na Googlu, může se z vás nyní stát mobilní inzerent. Firma Google totiž oznámila, že svůj hlavní produkt AdWords aktualizovala tak, aby odpovídal současnému světu, kde lidé…

Žbrblat nebo řečnit?

12.2.2013 

Rétorika předvolební Jedním z nedostatků, které byly vytýkány kandidátovi na prezidenta Karlu Schwarzenbergovi, byla poněkud nesrozumitelná mluva. Miloši Zemanovi byla přisuzována útočná, ale…

Článek v rámci předplatného icon Proč vám klienti nevěří?

6.2.2013 

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho firem vysloveně vyniká v budování nedůvěry. Jak je to možné? Obchodní vztah jste postavili na lži. Lží totiž začíná spousta…

Jak si vybrat správného dodavatele aneb "oddělte zrno od plev"

1.2.2013 

V dnešní době není jednoduché vybrat na trhu mezi desítkami stávajících, i nově vznikajících dodavatelských firem tu nejkvalitnější - nejlepší a ideálně i „nejlevnější“ firmu pro poradenské a…

Článek v rámci předplatného Investice do vzdělání může být měřitelná a rentabilní

1.2.2013  Rozhovor s Marií Jírů, majitelkou společnosti Centrum andragogiky

Základem a stavebním kamenem úspěšné existence každé firmy či organizace je kvalitní lidský potenciál, a právě jeho úroveň rozhoduje o míře její úspěšnosti a schopnosti růstu a rozvoje. Tento fakt si…

Článek v rámci předplatného icon Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

30.1.2013 

Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat? Prodávat někomu, aniž byste znali jeho potřeby, nevede k dlouhodobému úspěchu. Je to jako střílet na terč přes špatnou mušku.…

Výpis 15161530 z celkem 2871