Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Finan" bylo nalezeno 235 článků.

Článek v rámci předplatného icon Sociální média (1/2): Brání rozmanitosti?

3.1.2019 

Je zřejmé, že některé monopolní platformy jsou nezbytné. Stačí, abychom se zajistili, aby sociální média fungovala dobře, nedělala z nás navzájem nepřátele a nerozdělovala nás.

Článek v rámci předplatného icon Než zaplatíte za akvizici zákazníků, zvažte následující

27.11.2018 

Když zavedete novou platformu, očekáváte příliv peněz. Klíčové však je udržet si počáteční růst a získávat výnosy stabilně.

Článek v rámci předplatného icon Tři vlastnosti, které musí vyplývat z životopisu obchodníka

19.11.2018 

Ucházíte se o obchodní pozici? Pamatujte, že oproti vžité představě dají personalisté pramálo na motivační dopis a téměř veškerou pozornost věnují hlavně vašemu životopisu. Jeho struktura a vyznění by…

Článek v rámci předplatného icon Vyjednáváme nad talířem (2/2): Vede jídlo k lepším, nebo naopak horším výsledkům?

12.11.2018 

Když zkoumáme dopad, který společné stravování má na výsledek vyjednávání, zdá se, že sdílení jídla není vždy tou ideální volbou. Jedná se o jemnější, strategickou volbu, která závisí na konkrétních…

Článek v rámci předplatného icon I nejvyšší šéf se musí stále učit

20.8.2018 

Ve firmách existují různé úrovně řízení, ale konečnou odpovědnost vždy nese generální ředitel. Někdo může ředitelům závidět, že jsou na vrcholu, bylo by však nesprávné předpokládat, že nejvyšší…

Článek v rámci předplatného icon Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

31.7.2018 

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí na tom, že prodejce nezná…

Článek v rámci předplatného icon Byznys na sociálních sítích: Jděte na to chytře

11.7.2018 

Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s uživateli vašich výrobků a služeb. Lidé se často se značkami, které mají rádi, na sociálních sítích spojují na opravdu osobní…

Článek v rámci předplatného icon Jak nalákat zákazníky do prodejního trychtýře díky obsahovému marketingu

22.6.2018 

Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí být víc než jen soupis produktů a služeb. Když vytváříte obsah, vždy se soustřeďte na cílovou skupinu a na problémy, kterým…

Článek v rámci předplatného HR jako lídr inovací ve firmě

28.5.2018 

Inovace ve firmách nejsou jen záležitostí týmů, které mají na starosti vývoj produktů. Existují různé druhy inovací, z nichž řada může uspět jen s pomocí manažerů a oddělení HR. Řízení inovací ve…

icon Firemní blog: Oživte jeho starý obsah

3.5.2018 

Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár následujících nápadů, na oživení vašeho obsahu.

Článek v rámci předplatného icon Genderové stereotypy (1/2): Vyjednávání

19.4.2018 

Stereotypy jsou hlavním důvodem, který znevýhodňuje určité skupiny lidí podprůměrně zastoupené v důležitých pozicích. Šance některých lidí dosáhnout kariérního úspěchu jsou tím značně omezené –…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta

3.4.2018 

Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou spolupracovat a přejde ke konkurenci. Většinou je to kvůli tomu, že se mu něco na vašich službách nelíbí nebo dostal nabídku,…

Článek v rámci předplatného icon Úspěch: Jak to dělají freelanceři

6.3.2018 

Co je základem úspěchu? Freelanceři by o tom něco měli vědět. A protože se všechny organizace stávají agilnějšími a povaha zaměstnanecké role se posouvá směrem k tomu, co dělají podnikatelé, můžou se…

Článek v rámci předplatného Automobilovému průmyslu se daří. Mzdy i počty pracovních míst rostou

1.3.2018 

Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP) zveřejnilo pozitivní vývoj počtu zaměstnanců ve firmách činných v tomto sektoru a jejich mezd za rok 2017. Počet zaměstnanců ve 144 členských firmách AutoSAP…

Článek v rámci předplatného icon Vyjednávání: Příliš ostré lokty raději nevytahujte

28.2.2018 

Během vyjednávání musíme být nekompromisní, abychom vyjednali co nejlepší dohodu. To zní rozumně, že? Ten, kdo je silnější, vyjednávání vyhrává. Je tu však ještě jedna možnost: strana s větší silou…

Výpis 1630 z celkem 235