Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Finan" bylo nalezeno 229 článků.

icon Litva a Lucembursko se dohodly na statistickém převodu obnovitelné energie

21.11.2017 

Směrnice o podpoře využívání energie z obnovitelných zdrojů (2009/28/ES) určuje povinné celkové národní cíle definující podíl energie z obnovitelných zdrojů na hrubé konečné spotřebě energie v roce…

Článek v rámci předplatného icon Tipy od experta z FBI (2/2): 4 kroky k vybudování důvěry

15.11.2017 

V předchozím článku jsme otevřeli téma důvěry. Dnes se zaměříme na konkrétní doporučení, jak se přiblížit ostatním.

icon Analýza energetiky Českého statistického úřadu

3.10.2017 

Eurostat, statistický úřad Evropské unie, vydal průvodce statistikou energetiky, který mapuje toky energie v zemích EU. Český statistický úřad (ČSÚ) následně vydal analýzu energetické závislosti ČR.…

Článek v rámci předplatného icon Outsideři v týmu: Jak je uřídit

26.9.2017 

Kořeny odcizení outsiderů mohou vyplývat z jejich neschopnosti přizpůsobit se zvykům a pravidlům komunity na pracovišti. Tito lidé často měli nelehké dětství, a proto dnes mají tendenci být…

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

25.9.2017 

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany zákazníka obává, přitom by je měli…

Článek v rámci předplatného Studie: Firmy už nemohou jen konzumovat „hotový“ lidský kapitál

21.9.2017 

Svět dosud dokázal rozvinout 62 % svého lidského kapitálu. Každý stát tedy v průměru přehlíží nebo nesprávně využívá 38 % dostupných talentů. Stále přitom platí, že s úrovní ekonomických příjmů…

Článek v rámci předplatného icon Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

15.9.2017 

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvili jste hrubé podmínky obchodu, klient se vším souhlasí. Teď přichází okamžik, kdy je nutné zákazníkovi říci,…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky pro lepší kybernetickou bezpečnost: (2/2) Co dál po identifikaci rizik

13.9.2017 

V předchozím článku jsme viděli, že pokud chcete brát kybernetickou bezpečnost vážně, je prvním krokem důkladná počáteční diskuze. Dobře a co dál?

Článek v rámci předplatného Manažeři a náboráři se nemusejí nesnášet

12.9.2017 

Spolupráce náborářů a manažerů, kteří do svých týmů potřebují nové lidi, nebývá vždy jednoduchá. Jelikož však je tato spolupráce zásadní pro konečný výsledek náboru, měla by být transparentní a bez…

Článek v rámci předplatného icon Jak propustit kolegu (2/2): Zbývající kroky

8.9.2017 

Oznámením zprávy o propuštění vaše práce ještě nekončí. V předchozím článku jsme se dozvěděli, jak nejlépe přistupovat k oné kritické a nepříjemné záležitosti, totiž samotnému oznámení. Nyní uvidíme,…

Článek v rámci předplatného icon Zachraňte upadající projekt

18.8.2017 

Jako projektový manažer můžete být požádáni, abyste pomohli vrátit určitý projekt zpět do správných kolejí. První věc, kterou musíte udělat, je pochopit, proč je tato pomoc nezbytná. To vyžaduje…

Článek v rámci předplatného Zpětná vazba: Inspirace od společnosti Adobe

11.8.2017 

Zaměstnanci by v ideálním případě potřebovali zpětnou vazbu ihned, mnozí manažeři však kromě výročního hodnocení výkonnosti příliš jiné zpětné vazby nesdílejí. Vždy se najde mnoho jiných úkolů, které…

We live the space we created for our work

1.8.2017  Interview with Alžběta Axmann, HR Manager in CEMEX Services Group

CEMEX Services Group, the leading Mexican manufacturer and supplier of cement and building materials in 52 countries with more than 43,000 employees, won the first place in HR Innovation Challenge CEE…

Článek v rámci předplatného icon Přijímejte svá selhání s pokorou

29.6.2017 

Výsledky činů pokorných lidí obvykle mluví samy za sebe. Tito lidé nemusejí upozorňovat na to, udělali. Pokorní jste ve chvíli, kdy si uvědomíte, že ne všechno je nebo by mělo být jen o vás. Pokora…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů, jak nenuceně přejít k podpisu smlouvy

31.5.2017 

Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí tento moment jako ten nejdůležitější z celého obchodního jednání s klientem. Jak ještě v tomto článku…

Výpis 3145 z celkem 229