Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4159 článků.

Chcete-li spokojené a angažované zaměstnance, zajímejte se o jejich život

15.7.2019  Rozhovor s Kirsten Allergri Williams, Chief Marketing Officer, SAP SuccessFactors

Kirsten má na starosti globální koncepci marketingové strategie společnosti a utváření korporátní pozice na trhu. Před nástupem do firmy vedla korporátní marketing pro SAP Ariba, kde modernizovala…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak přilákat a udržet mladé talenty

11.7.2019 

Jak oslovit mladé lidi, aby si ve svém oboru vybrali právě vaši firmu? Dávejte důraz na příběh firmy, její hodnoty, firemní kulturu a zpětnou vazbu stávajících zaměstnanců. Právě tím se můžete v…

Článek v rámci předplatného icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

10.7.2019 

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno proměňuje, tak proč by se měly změny B2B trhu vyhnout?

Digitalizace zákaznického servisu Motivu P vnáší do vzdělávání nový rozměr

8.7.2019 

23 let na trhu, 500+ zákazníků, 1000+ školicích dní ročně, 20 zaměstnanců, 20 lektorů a 20 assessorů. To jsou čísla, která charakterizují vzdělávací Agenturu MotivP zastávající dnes už pevné místo na…

icon Sdílené pracovní místo přináší výhody firmám i zaměstnancům. Úspěch konceptu ale závisí na kompatibilitě pracovních partnerů

2.7.2019 

Trend sdílení pracovních míst je na vzestupu. Zaměstnancům přináší možnost lépe sladit práci s volným časem a rodinou, zaměstnavatelům pomáhá udržet si talentované pracovníky. Jaké výhody a nevýhody…

Festival nových lektorů a témat - „DESÍTKA“: Hledáme nové cesty ve firemním rozvoji

1.7.2019 

Co potřebují firmy, manažeři a lektoři ke své práci ? Novou inspiraci, nové informace, zajímavé lektory a nosná témata ve vzdělávání. Proto se již podeváté proběhne Festival nových témat a lektorů a…

Článek v rámci předplatného Naučte se u pracovníků rozpoznat psychické problémy

26.6.2019 

Problémy psychického rázu jsou civilizační nemocí a jejich případů je čím dál více. I přestože již nejsou psychická onemocnění takové tabu, jako tomu bylo v minulosti, stejně platí, že většina lidí se…

icon Motivace lidí firemní kulturou

25.6.2019 

Občas slyším od kamarádů nebo zákazníků, že to u nich ve firmě žije. Většina lidí, která mi to říká, o tom hovoří s nadšením. Prý udělali toto, a jaký to mělo úspěch. Nebo plánují novou marketingovou…

Nové letní číslo Firemního vzdělávání přináší řadu osvěžujících článků

24.6.2019 

Červnové číslo jsme naplnili spoustou čtení pro (snad trochu volnější) prázdninový režim. Mrkněte sami a vyberte si podle nálady některý z našich článků:

Článek v rámci předplatného 4 oblasti, ve kterých by se měl nově najatý zaměstnanec hodit do firmy

24.6.2019 

Jak se zužuje výběr z kvalitních a zkušených zaměstnanců, přestávají společnosti z existenciálních důvodů u náboru nových pracovníků tolik hledět pouze na zkušenosti a na položky v životopise a…

Flexibilita, spolupráce, inovativnost – naučte to i vaše týmy

24.6.2019 

Dynamika změn ve stávajícím podnikatelském prostředí vyžaduje komplexní uvažování, rychlé rozhodování a zároveň schopnost nebát se převzít odpovědnost. Zaběhnuté fixní postupy už často nestačí. Je…

icon Reportáž: Jak se každý den posunout blíže ke strategickým cílům podle Toyoty

24.6.2019 

Dynamika vývoje trhů i společností vyžaduje manažerské přístupy, které umožní rychlou adaptaci na změny při zachování konkurenceschopnosti a plnění firemních cílů a vizí. Standardizace a rutinní…

Článek v rámci předplatného icon Výběr influencera pro propagaci vaší značky

20.6.2019 

Jak se lidská aktivita čím dál více přenáší do online prostředí a zároveň je na internetu k nalezení zdánlivě nekonečné množství informací k jakémukoliv tématu, klienti se čím dál častěji nechávají…

Článek v rámci předplatného Jak může personální oddělení pomoci v práci manažerům?

20.6.2019 

Vedoucí týmů a manažeři firmy jsou zcela zásadní složkou celé společnosti. Jejich zvyky, praktiky a styly řízení do značné míry vypovídají o firemní kultuře celé firmy a zároveň slouží jako důležité…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?

18.6.2019 

Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých příjmů. Samozřejmě ani méně lukrativní klienty není možné jen tak odmítnout, i přestože nepřináší tolik…

Výpis 115 z celkem 4159