Budování značky na veletrzích
Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od konkurenčních. Konkrétní jména, slogany, designy, symboly a další prvky utvářejí unikátní identitu. Značka…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4916 článků.
Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od konkurenčních. Konkrétní jména, slogany, designy, symboly a další prvky utvářejí unikátní identitu. Značka…
Současné mamutí fúze jsou na západě in a s nimi jdou nadnesená očekávání úspor nákladů a růst obratu. Kalkulace před fúzí bohužel často neodpovídají dlouhodobým výsledkům po spojení. Téměř 70 % firem,…
Projektové týmy se při implementování technologií datových skladů dopouštějí zásadní chyby, když si neuvědomují důležitost odborného školení. Nedokáží pak využít plného potenciálu skladování firemních…
Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt před, nebo až po kávě, zaměstnává vás obava, zda čtyři vodky před šestou hodinou byly dobře investované…
Teleworking nabízí řešení situací, jako jsou dopravních zácpy, živelní pohromy, teroristické útoky či pandemie. Může také ukončit přelévání obyvatelstva z venkova do měst. V USA pracuje dnes z domova…
Pojem event označuje firemní událost, kterou může být party pro klienty, vánoční večírek, den otevřených dveří nebo sportovní den pro zaměstnance. Každý event má svůj cíl například v podobě podpory…
Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události. Uvědomují si totiž, že se snižuje sledovanost televizních reklam, neboťtechnologie umožňuje lidem odfiltrovat nechtěné šoty.…
Autor článku spolupracoval s oddělením, které se zabývá psychologií ve sportu v olympijském školícím centru. Pracoval s profesionálními týmy a atlety z celých Spojených států. Potom pracoval řadu let…
Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři jednoduchý přístup k tiskovým materiálům bez nutnosti registrace, dostatek grafického materiálu ve vysokém rozlišení a přímé kontakty…
Vzdělávání a rozvoj vyššího managementu je pro mnoho firem samozřejmostí. Méně samozřejmý už je však rozvoj zaměstnanců na nižších postech. Zaměstnavatelé by si proto měli uvědomit, že rozvoj není jen…
Většině manažerů se v době změn honí hlavou myšlenky jako zůstat v klidu, nedávat najevo nervozitu či ukázat, kdo je šéf. Nejefektivněji však zvládnou období změn, když se pozorně a upřímně zadívají…
Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami. Článek je shrnuje do deseti bodů.- Jsou vytrvalí. Dokáží čelit překážkám, které se jim postaví do…
Velcí zaměstnavatelé v téměř každé průmyslové zemi vyžívají stále častěji pobídky v podobě firemních aktiv jakožto integrální součásti platů vedoucích pracovníků. Odhalil to celosvětový průzkum…
Dříve než se pustíte do vyjednávání sbudoucím šéfem, je důležité vědět, jaký plat vlastně chcete a jaký ústupek jste ochotni udělat. Rozepište si svůj měsíční rozpočet - a podle toho si vypočítejte,…
Patříte mezi lidi, kteří jsou pravidelně žádáni o školení nových zaměstnanců? Proč jste vždy vybráni právě vy? Je to proto, že jste přátelští, trpěliví a verbálně zdatní? Je zodpovědnost zaškolení…