Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4916 článků.

Článek v rámci předplatného icon Budování značky na veletrzích

1.11.2005 

Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od konkurenčních. Konkrétní jména, slogany, designy, symboly a další prvky utvářejí unikátní identitu. Značka…

icon Co přináší fúze

27.10.2005 

Současné mamutí fúze jsou na západě in a s nimi jdou nadnesená očekávání úspor nákladů a růst obratu. Kalkulace před fúzí bohužel často neodpovídají dlouhodobým výsledkům po spojení. Téměř 70 % firem,…

icon Na co školení?

25.10.2005 

Projektové týmy se při implementování technologií datových skladů dopouštějí zásadní chyby, když si neuvědomují důležitost odborného školení. Nedokáží pak využít plného potenciálu skladování firemních…

icon Několik rad pro oběd s klientem

23.10.2005 

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt před, nebo až po kávě, zaměstnává vás obava, zda čtyři vodky před šestou hodinou byly dobře investované…

Přijde doba teleworkingu?

18.10.2005 

Teleworking nabízí řešení situací, jako jsou dopravních zácpy, živelní pohromy, teroristické útoky či pandemie. Může také ukončit přelévání obyvatelstva z venkova do měst. V USA pracuje dnes z domova…

icon Eventy se vyplatí

17.10.2005 

Pojem event označuje firemní událost, kterou může být party pro klienty, vánoční večírek, den otevřených dveří nebo sportovní den pro zaměstnance. Každý event má svůj cíl například v podobě podpory…

Článek v rámci předplatného icon Živé marketingové akce jsou zase ´in´

14.10.2005 

Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události. Uvědomují si totiž, že se snižuje sledovanost televizních reklam, neboťtechnologie umožňuje lidem odfiltrovat nechtěné šoty.…

Článek v rámci předplatného Motivace obchodních versus sportovních týmů

13.10.2005 

Autor článku spolupracoval s oddělením, které se zabývá psychologií ve sportu v olympijském školícím centru. Pracoval s profesionálními týmy a atlety z celých Spojených států. Potom pracoval řadu let…

icon On-line PR má stále nedostatky

13.10.2005 

Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři jednoduchý přístup k tiskovým materiálům bez nutnosti registrace, dostatek grafického materiálu ve vysokém rozlišení a přímé kontakty…

Rozvoj není jen pro nejlepší zaměstnance

12.10.2005 

Vzdělávání a rozvoj vyššího managementu je pro mnoho firem samozřejmostí. Méně samozřejmý už je však rozvoj zaměstnanců na nižších postech. Zaměstnavatelé by si proto měli uvědomit, že rozvoj není jen…

icon Vnitřní vůdce

11.10.2005 

Většině manažerů se v době změn honí hlavou myšlenky jako zůstat v klidu, nedávat najevo nervozitu či ukázat, kdo je šéf. Nejefektivněji však zvládnou období změn, když se pozorně a upřímně zadívají…

Článek v rámci předplatného icon Desatero úspěšných obchodníků

11.10.2005 

Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami. Článek je shrnuje do deseti bodů.- Jsou vytrvalí. Dokáží čelit překážkám, které se jim postaví do…

Článek v rámci předplatného Aktiva jsou v kurzu

6.10.2005 

Velcí zaměstnavatelé v téměř každé průmyslové zemi vyžívají stále častěji pobídky v podobě firemních aktiv jakožto integrální součásti platů vedoucích pracovníků. Odhalil to celosvětový průzkum…

Vyjednejte si dobrý plat

6.10.2005 

Dříve než se pustíte do vyjednávání sbudoucím šéfem, je důležité vědět, jaký plat vlastně chcete a jaký ústupek jste ochotni udělat. Rozepište si svůj měsíční rozpočet - a podle toho si vypočítejte,…

Už vás nebaví dělat firemního školitele?

6.10.2005 

Patříte mezi lidi, kteří jsou pravidelně žádáni o školení nových zaměstnanců? Proč jste vždy vybráni právě vy? Je to proto, že jste přátelští, trpěliví a verbálně zdatní? Je zodpovědnost zaškolení…

Výpis 41264140 z celkem 4916