Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4935 článků.

Článek v rámci předplatného icon Kdo zastaví phishing?

27.7.2005 

Americký Ponemon Institute uspořádal v červnu letošního roku celonárodní výzkum zaměřený na bezpečnost používání elektronické pošty, konkrétně narůstající problém šíření podvodných e-mailů (phishing).…

Článek v rámci předplatného icon Komunikace je základ CRM

20.7.2005 

Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může vyvinout tu nejlepší strategii pro implementování systému CRM, pokud ji však nedokáže vykomunikovat, nebude jí to k ničemu.…

Článek v rámci předplatného Jak na odměny

20.7.2005 

Na programy zaměstnaneckých odměn se po léta nahlíželo jako na nutné zlo, které dokáže přilákat a udržet kompetentní zaměstnance. Většinou spočívaly ve vyplácení peněžních odměn. Dnes si organizace…

icon Jak uspokojit novináře

15.7.2005 

Potravinový řetězec kapitalismuTi nahoře potřebují ty dole. Vztah je to symbiotický a potřebný, ovšem ne vždy šťastný.Skutečně litujijedince v marketingu či reklamě, jejichž práce je zabránit firemním…

Článek v rámci předplatného Řízení vztahů s uchazeči o zaměstnání

13.7.2005 

Kdybyste volili ze dvou totožných životopisů a jeden z nich patřil uchazeči o zaměstnání, kterého vám doporučil důvěryhodný zdroj, jistě byste zvolili ten s doporučením. V dnešním světě propojeném…

icon Flexibilita má i stinné stránky

12.7.2005 

Popularita flexibilní organizace práce neustále roste. Podporuje motivaci zaměstnanců, zároveň však také vystavuje firmy provozním a bezpečnostním rizikům. Výzkum společnosti Business Software…

Článek v rámci předplatného Blogy: Výhody i nevýhody pro HR

7.7.2005 

Gretchen Ledgard si jako mnoho dalších zaměstnanců vede internetový deníček (blog). Píše o sobě a svých zážitcích, včetně toho, jak se jí daří jako zaměstnankyni společnosti Microsoft. Nedávno se…

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

4.7.2005 

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

icon Jak měřit lidi

30.6.2005 

Mnoho firem si uvědomuje důležitost svých kapitálových aktiv, se zaměstnanci je to však již horší. Jsou to však právě zaměstnanci, jejichž důležitost a výkonnost je třeba nejen vnímat, ale i měřit.…

icon Arogance stranou

30.6.2005 

Arogance je vlastnost, která nechybí hráčům baseballu, politikům a také vedoucím pracovníkům. Když selže uvedení nového produktu na trh, reklamní kampaň nebo firemní politika, zkříží si mnozí…

icon Kdo zná koho? Kdo ví co?

30.6.2005 

Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…

Článek v rámci předplatného Blogy firemní komunikaci nenahradí

29.6.2005 

Internetové deníčky tvoří stále běžnější součást lidské komunikace. Pisatelé blogů jsou ve většině případů někde zaměstnáni a často se ve svých textech nevyhnou postřehům z práce. Firmy doposud blogy…

Článek v rámci předplatného Nejžádanější soft skills

29.6.2005 

Každá firma hledá určitou sadu dovedností a zkušeností vzhledem k oboru své působnosti. V současné době již uchazeči o zaměstnání nestačí být teoretickým expertem. Firmy zajímají především tzv. soft…

Článek v rámci předplatného Co dělat pro spokojenost zaměstnanců

27.6.2005 

Podle aktuálního výzkumu Society for Human Resource Management (SHRM) jsou pro spokojenost zaměstnanců nejdůležitější benefity, mzda a rovnováha mezi pracovním a osobním životem. Výzkumu se zúčastnilo…

Výpis 42014215 z celkem 4935