Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4277 článků.

Koučing: z izolace rovnou do světa

19.9.2005 

Koučové mnohdy dokáží se svými klienty zázraky. Koučování však stále nemá takový vliv, jaký by mělo, kdyby komunita koučů byla integrovanější s okolním světem. Řada koučů je izolovaná. Shání si…

icon 5 rad pro podnikatele, kteří propadají depresi

14.9.2005 

Podnikatelé často propadají depresím z neúspěšných začátků nebo projektů. Nejraději by se někde uryli před světem, který na ně působí krutým a nemilosrdným dojmem. To, že se vám nepodaří vydělat…

Článek v rámci předplatného icon Není obchodník jako obchodník

12.9.2005 

Na počátku uzavírají většinu obchodů zakládající členové firem. S rozvojem firem je pak třeba nabírat nové obchodníky. Čas a pozornost, které věnujete výběru obchodníků bude pro vaši budoucnost…

Co z váš udělá úspěšného náboráře?

8.9.2005 

Válka o talenty je denním chlebem a firmy, které myslí na svou budoucnost, mají dávno heslo nabírej ty nejlepší jako svou mantru. Je jasné, že pokud chceme získat ty nejlepší zaměstnance, dá rozum, že…

icon Naučte se pít víno

8.9.2005 

Michael Broadbent,autor několika knih o víně a iniciátor aukcí vína v prestižní britské aukční síni Christies , radí, jak správně pít víno.- Dělejte si poznámky o všech vínech, které ochutnáte.…

icon Prodavač je mnohdy důležitější než ředitel

6.9.2005 

Rozhovor s Ondřejem Frycem, generálním ředitelem akciové společnosti Internet Mall, která provozuje 18 specializovaných internetových obchodů.Předpokládám správně, že jako generální ředitel…

Proč studovat cizí jazyk

1.9.2005 

Studium cizích jazyků je jednou z nejlepších cest k lepší kariéře a vyšší ceně na trhu práce. V dnešní době potřebujete využít každou výhodu, která se vám nabízí, abyste zůstali konkurenceschopní.…

Článek v rámci předplatného icon Loajalita se vyplatí

31.8.2005 

Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na trhu, příliv zákazníků a referencí. Je však třeba zapamatovat si, že budování loajality je závisí na důvěře, pohodlí,…

Článek v rámci předplatného Na zaměstnance jako na zákazníky

30.8.2005 

Každý, kdo alespoň trochu nahlédl do základů obchodování ví, že je mnohem efektivnější udržet spokojenost současných zákazníků, než si hledat nové. Řada firem si však již neuvědomuje, že totéž platí o…

icon Jak na komunikační dovednosti

29.8.2005 

Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky. Přesto řada firem považuje kurzy komunikačních dovedností za zbytečné. Domnívají se, že už o nich každý slyšel. Ve…

icon Manažerský průvodce cvičením

25.8.2005 

Cvičení vyžaduje úsilí. Pro řadu lidí však fyzický pohyb není tak náročný jako osvojení zdravých životních návyků. Vedoucí pracovníci, kteří pravidelně cvičí nám potvrdili, že je potřeba kreativity a…

Metodika přiřazování kandidáta k pracovní pozici

25.8.2005 

Jako náboráři jsme odměňováni za nalézání kandidátů v co nejkratší možné době, což se trochu podobá obchodování s ojetými auty. Pokud nalezneme výjimečné osoby a ty chtějí zůstat u firmy dlouho, je…

icon Jak správně podávat informace na internetu

24.8.2005 

Existuje studie (Memory for Advertising and Information Content), která srovnává tištěný text s textem na monitoru. Je známo, že tištěná verze je bezesporu lepší než obrazovka, co se týče zapamatování…

Když manažer zakládá rodinu

23.8.2005 

Bez ohledu na informace od těch, kteří mají děti, zůstává pravdou, že rodičovství poznáteaž ve chvíli, kdy se vaše dítě opravdu narodí. Vaše situace se změní znovu ve chvíli, kdy vaše dítě začne…

icon Rozhovor s Katarínou Jablonskou, HR managerkou společnosti SONY

22.8.2005 

Katarína Jablonská vystudovala ekonomii na Univerzitě Mateja Bela, část studia strávila na stipendijním pobytu v USA. Později absolvovala program MBA. V oblasti lidských zdrojů pracuje od roku 1996.…

Výpis 36613675 z celkem 4277