Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4277 článků.

icon Lišit se a dominovat

30.5.2005 

Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct mailem, webovými stránkami, referencemi nebo blogy. Dříve, než některá z těchto věcí může mít jakýkoli vliv na jejich byznys,…

Článek v rámci předplatného Staňte se náborářskou superstar

30.5.2005 

Hledáte talenty? Nejchytřejší zaměstnavatelé, kteří najímají nejlepší zaměstnance, si cíleně a pečlivě budují základny talentovaných lidí ještě dříve, než potřebují obsadit nějaké konkrétní místo.…

Článek v rámci předplatného Každá práce někdy bolí

30.5.2005 

Snad každý zaměstnanec si někdy říká, že ho práce nebaví, nemůže však jen tak odejít, protože potřebuje peníze. Klade si pak otázku, zda má tento svůj pocit potlačit a jednoduše přijmout skutečnost,…

Vzdělávací program u Harley-Davidson

27.5.2005 

Po deseti letech získal Rick Metz bakalářský titul od Marquette University. Vyučování se konalo na půdě jeho zaměstnavatele společnosti Harley-Davidson. Společnost platila jeho vzdělávání v programu,…

Jak vycházet s těmi, s nimiž se nedá vycházet

26.5.2005 

Každý v životě narazí na někoho, s kým je obtížné vyjít. V zaměstnání může jít o spolupracovníka, zákazníka nebo klienta. Ideální by bylo vyhýbat se těmto lidem, to však v mnoha případech není možné.…

icon Jdeme do velkých podniků na lov

24.5.2005 

Příště až budete hledat nové pracovníky, mohla by být vaše nejbližší společnost ze seznamu Fortune 500 tím nejlepším místem, kde začít. Následkem vlny snižování stavů, propouštění a programů…

Článek v rámci předplatného Architektura značky zaměstnavatele

23.5.2005 

Vytváření značky podniku jako zaměstnavatele pomůže zachovat vhodný obraz zaměstnaneckých zkušeností a zaujmout talenty nezbytné pro dosažení klíčových cílů podniku v budoucnu. Zvyšování postavení…

Osm cest k velkým myšlenkám

20.5.2005 

Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci byli inovačními hvězdami, zaveďte následujících osm kroků. Ve své knize Innovation at the Speed of Laughter tak alespoň radí americký odborník John Sweeney.-…

icon Když se chce retence

19.5.2005 

Máte strategii pro získávání kvalitních zaměstnanců, ale už nevíte, jak si je udržet? Článek se zabývá nejdůležitějšími součástmi retence zaměstnanců uznáním a oceňováním které vedou k angažovanosti…

Instantní komunikace jen kvete

18.5.2005 

Narůstající objem využívání nástrojů instantní komunikace (IM) na pracovištích vystavuje firmy bezpečnostním i legálním rizikům. Aktuální studie společnosti YouGov se zaměřila na výzkum tohoto trendu…

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

17.5.2005 

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní…

Článek v rámci předplatného Zapřáhněte uchazeče

17.5.2005 

Jestliže již máte nějaké zkušenosti s přijímáním zaměstnanců, pravděpodobně máte i seznam otázek, které rádi uchazečům pokládáte. Stalo se vám už někdy, že jste o uchazeči chtěli zjistit víc a vaše…

Článek v rámci předplatného Jak projevit uznání

16.5.2005 

Projevovat uznání svým kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným můžete každý den. Není třeba hledat ani vytvářet speciální příležitosti. Malá překvapení a projevy vašeho uznání naopak pomohou…

Deset trendů v rozvoji a angažovanosti zaměstnanců

13.5.2005 

Fast Company sestavil žebříček deseti nejžhavějších trendů v oblastech rozvoje kariéry a angažovanosti zaměstnanců:- Štěstí se počítá novým módním slovem je angažování. Výzkumy shodně tvrdí, že…

icon Osobní útoky - zhouba porad

13.5.2005 

Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…

Výpis 37363750 z celkem 4277